Városmarketing Gyémánt Díjban részesült Sopron 2015-06-04

Hat kategóriában lehetett  pályázni, a 2014. január 1. és 2015. február 28. közötti eseményekkel.
A pályázó szervezeteknek a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát kellett bemutatniuk.

 Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Sopron a jubileumi 25. Páneurópai Piknik programsorozatával pályázott "Rendezvény-esemény' kategóriában. A szakmai zsűri színvonalasnak értékelte a pályázatot, és mivel az megfelelt az értékelési kritériumoknak, városunk elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését. 

A Magyar Marketing Szövetség, valamint a pályázat társkiíróinak célja, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.