Hat kategóriában lehetett pályázni, a 2014. január 1. és 2015. február 28. közötti eseményekkel. A pályázó szervezeteknek a megvalósított marketingtevékenység
előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének
folyamatát kellett bemutatniuk. Az ismert szakemberekből álló
zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a
szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a
források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai
alapján értékelte. Sopron a jubileumi 25. Páneurópai Piknik
programsorozatával pályázott "Rendezvény-esemény' kategóriában. A
szakmai zsűri színvonalasnak értékelte a pályázatot, és mivel az
megfelelt az értékelési kritériumoknak, városunk elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését. A Magyar Marketing Szövetség, valamint a pályázat társkiíróinak célja,
hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok
széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag
helyes gyakorlat elterjedéséhez. |